Oportunitati Angajare

10.08.2012 – Recrutare Formator curs Competente antreprenoriale

10.08.2012 – Recrutare Formator curs Expert accesare fonduri structurale si de coeziune europene

1. Recrutare Asistenti proiect

Asociatia Femeilor Rome din Romania angajeaza 2 asistenti de proiect in cadrul proiectului “Incluziunea Sociala a Femeilor Rome ID38494” finantat de catre Guvernul Romaniei si Fondul Social European, in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Tipul ofertei: Full time

Nivel cariera: Entry level (sub 3 ani), middle level (peste 3 ani)

Data introducerii: 29.09.2011

Data expirarii: 10.10.2011

Posturi disponibile: 2

Descrierea postului:

- Asigura comunicarea interna si relationarea cu expertii din cadrul proiectului, a institutiilor publice inclusiv OIPOSDRU

- Gestioneaza fluxul de documente cu care se opereaza in proiect (arhivare, organizare, mentinerea corespondentei)

- Asigura suport tehnic si financiar in elaborarea cererilor de rambursare, intocmirea bugetelor, in desfasurarea activitatilor conform graficului de activitati

-Elaboreaza rapoarte si analize lunare, intocmeste minute, efectueaza traduceri

Cerinte:

- Studii superioare finalizate

- Experienta de minim 1 an intr-un post similar

- Buna cunoastere a proiectelor cu finantare FSE, a instructiunilor si regulamentelor elaborate de AMPOSDRU

- Capacitate de organizare, planificare si prioritizare

- Foarte buna cunoastere a limbii engleze

- Bune cunostinte de operare PC: Word, Excel, Internet

- Excelente abilitati de comunicare si relationare

Oferta:

-Pachet salarial motivant, in concordanta cu experienta profesionala si cunostintele dobandite

-Oportunitatea de a acumula noi cunostinte si de a lucra intr-un mediu interactive

Informatii suplimentare:

Va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. In format EUROPASS pana la data de 10 octombrie 2011, orele 12pm., la una dintre adresele de email:

incluziunesociala@yahoo.com

dvioleta26@yahoo.com

sau fax 0378 104 239.

Persoanele selectate vor fin invitate la o discutie in cadrul unui interviu.

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la 0311 054 259

2. Recrutare consilier juridic (proiect POSDRU)

Asociatia Femeilor Rome din Romania angajeaza consilier juridic in cadrul proiectului “Incluziunea Sociala a Femeilor Rome ID38494” finantat de catre Guvernul Romaniei si Fondul Social European, in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Tipul ofertei Part time
Nivel cariera Middle-level (peste 3 ani), Senior-level (peste 5 ani)
Locul ofertei BUCURESTI, Sector 1
Data introducerii : 29.09.2011
Data expirarii : 10. 10.2011
Posturi disponibile 1

Descrierea postului:
- Realizarea procedurilor de achizitii din cadrul proiectului (intocmirea documentelor aferente derularii procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii publice, organizarea sedintelor de deschidere a ofertelor, evaluarea ofertelor operatorilor comerciali, arhivarea dosarelor de achizitii publice)
- Intocmirea Actelor Aditionale si Notificarilor de modificare a contractului de finantare

-Oferire de sprijin de ordin juridic in toate stadiile de implementare a proiectului, in vederea, dupa caz, efectuarii de propuneri de corectie si/sau ajustari, adaptari ale planului operational de implementare a proiectului cu respectarea contractului de finantare, a legislatiei si a regulamentelor in vigoare;

-Informarea permanenta a managerului de proiect cu privire la modificarile legislative introduse de AMPOSDRU/OIPOSDRU delegat (modificari ale contractului de finantare, instructiuni, ordine, decizii etc.)
- Sprijin in realizarea rapoartelor tehnico-financiare ce urmeaza a fi inaintate catre AMPOSDRU/OIPOSDRU delegat
Cerinte:

- Studii superioare in Drept;

- Sa fie consilier juridic definitiv;

- Să fie membru al unei asociatii profesionale a consilierilor juridici (constituită în conformitate cu reglementările legale privind asocierea si constituirea de persoane juridice);

- Să aibă experientă profesională si bune cunostinte de drept civil, drept comercial, dreptul muncii;

- Sa aiba experienta pe o pozitie similara in cadrul proiectelor finantate din fonduri nerambursabile, de preferinta in cadrul proiectelor finantate prin POSDRU;

- Sa aiba experienta de minim 5 ani si cunostinte temeinice în domeniul achizitiilor publice;

Informatii suplimentare:

Va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. in format EUROPASS până pe data de 10 octombrie  2011, orele 12.00 pm, la urmatoarea adresă de e-mail: incluziunesociala@yahoo.com sau dvioleta26@yahoo.com sau fax 0378 104 239.
Persoanele ale caror CV-uri vor fi selectate, vor fi invitate prin e-mail in vederea sustinerii unui interviu.
Telefon de contact pentru informatii suplimentare:0311 054 259
Oferta (bonusuri, beneficii):
-pachet salarial motivant;
-atmosfera de lucru placuta.

3. Recrutare manager financiar (proiect POSDRU)

Asociatia Femeilor Rome din Romania angajeaza manager financiar in cadrul proiectului “Incluziunea Sociala a Femeilor Rome ID38494” finantat de catre Guvernul Romaniei si Fondul Social European, in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Tipul ofertei: Full time

Nivel cariera: Middle level (peste 3 ani), Senior level (peste 5 ani)

Data introducerii: 29.09.2011

Data expirarii: 10.10.2011

Posturi disponibile: 1

Descrierea postului:

-Organizează, conduce și controlează activitatea financiar-contabilă prin care se asigură evidenţierea contabilităţii potrivit condiţiilor legale, în colaborare cu firma de contabilitate externă

-Coordoneaza si planifica cashflow-ul, elaboreaza si propune masuri de imbunatatire a activitatii economico-financiare

-Monitorizeaza si asigura comunicarea cu AMPOSDRU si OIPOSDRU dpdv financiar

-Realizeaza bugete si elaboreaza rapoarte financiare periodice

-Asigura acuratetea datelor economico-financiare in vederea pregatirii cererilor de rambursare, introducerea si validarea datelor in ActionWeb

-Asigura intocmirea la timp si in conformitate cu dispozitiile legale a balantelor de verificare, bilanturilor semestriale si anuale, precum si a situatiilor lunare privind principalii indicatori economico-financiari

-Mentine legatura cu departamentul contabil si de audit

Cerinte:

-Studii superioare finalizate in domeniul economic

-Cunostinte economice, legale, si de functionare a unui ONG

-Cunoastere foarte buna a legislatiei financiar-contabile, instructiunilor si deciziilor elaborate de AMPOSDRU

-Minim 3 ani experienta intr-o functie de conducere similara

-Cunostinte solide de contabilitate si gestiune

-Cunostinte de operare soft-uri contabile

-Cunostinte solide de operare PC: Word, Excel, PowerPoint, etc.

-Abilitati de coordonare, planificare si organizare, flexibilitate in gandire

Oferta:

-Pachet salarial motivant in concordanta cu experienta profesionala

-Detaliile vor fi discutate in cadrul interviului

 

Consilier juridic proiect POSDRU

Tipul ofertei Part time
Nivel cariera Middle-level (peste 3 ani), Senior-level (peste 5 ani)
Locul ofertei BUCURESTI, Sector 1
Angajatorul recruteaza din: BUCURESTI
Domeniile ofertei Juridic
Salariu se discuta la interviul final
Data introducerii 2011-02-23
Data expirarii 2011-03-25
Posturi disponibile 1

Descrierea firmei:
Asociatia Femeilor Rome din Romania

Proiect: Incluziunea Sociala a Femeilor Rome, ID 38494 finantat de catre Guvernul Romaniei si Fondul Social European, in cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.
Locaţie: România.
Sediul solicitantului: Bucuresti
Descrierea postului:
Responsabilitati:

- Realizarea procedurilor de achizitii din cadrul proiectului (intocmirea documentelor aferente derularii procedurilor de atribuire a contractelor de achizitii publice, organizarea sedintelor de deschidere a ofertelor, evaluarea ofertelor operatorilor comerciali, arhivarea dosarelor de achizitii publice)
- Intocmirea Actelor Aditionale si Notificarilor de modificare a contractului de finantare

- Oferire de sprijin de ordin juridic in toate stadiile de implementare a proiectului, in vederea, dupa caz, efectuarii de propuneri de corectie si/sau ajustari, adaptari ale planului operational de implementare a proiectului cu respectarea contractului de finantare, a legislatiei si a regulamentelor in vigoare;

- Informarea permanenta a managerului de proiect cu privire la modificarile legislative introduse de AMPOSDRU/OIPOSDRU delegat (modificari ale contractului de finantare, instructiuni, ordine, decizii etc.)
- Sprijin in realizarea rapoartelor tehnico-financiare ce urmeaza a fi inaintate catre AMPOSDRU/OIPOSDRU delegat
Cerinte:
- sa aiba studii superioare in Drept;
- sa fie consilier juridic definitiv;

- să fie membru al unei asociatii profesionale a consilierilor juridici (constituită în conformitate cu reglementările legale privind asocierea si constituirea de persoane juridice);
- să aibă experientă profesională si bune cunostinte de drept civil, drept comercial, dreptul muncii;

- sa aiba experienta pe o pozitie similara in cadrul proiectelor finantate din fonduri nerambursabile, de preferinta in cadrul proiectelor finantate prin POSDRU;
- sa aiba experienta de minim 5 ani si cunostinte temeinice în domeniul achizitiilor publice;
- sa aiba diploma de Expert achizitii publice cu autorizare CNFPA;
- program part time – 4 ore/zi intre orele 10.00-14.00.

Informatii suplimentare:

Va rugam sa trimiteti CV-ul dvs. in format EUROPASS până pe data de 20 martie 2011, orele 12.00 pm, la urmatoarea adresă de e-mail: incluziunesociala@yahoo.com.
Persoanele ale caror CV-uri vor fi selectate, vor fi invitate prin e-mail in vederea sustinerii unui interviu.
Telefon de contact pentru informatii suplimentare:0311 054 259
Oferta (bonusuri, beneficii):
-pachet salarial motivant;
-atmosfera de lucru placuta.

AFRR – Asociatia Femeilor Rome
va invita sa aplicati la urmatoarele posturi atasate prezentului email in cadrul proiectului “Incluziunea Sociala a Femeilor Rome”

Va asteptam cu interes aplicatiile!

Echipa de proiect
Str. Armeneasca nr 36 sector 2
Bucuresti
telefon : 0311054259
fax: 0311054258

 

ANUNȚ PARTICIPANTE CURSURI

Selectie paticipante curs de formare in domeniul
egalitatii de gen, formularii de cereri de finantare in cadrul Fondului Social European, antreprenoriatului si calificarii profesionala.

In cadrul proiectului Incluziunea Sociala a Femeilor Rome, ID 38494 finantat de catre Guvernul Romaniei si Fondul Social European, in cadrul Programului Operational Dezvoltarea Resurselor Umane, implementat de catre Asociatia Femeilor Rome din Romania in parteneriat cu Institutul National de Studierea Problemelor Minoritatilor Nationale, Agentia Nationala pentru Romi si European Roma Rights Centre, Budapesta, se organizeaza cursuri de formare a femeilor rome, in urmatoarele domenii: egalitate de gen, formularea de cereri de finantare pentru Fondului Social European, si antreprenoriat.

Obiective:

  1. Identificarea unui grup de experte rome in domeniul incluziunii sociale a femeilor rome
  2. Capacitarea participantelor cu cunostinte si abilitati in domeniile egalitatii de gen, formularii cererilor de finantare pentru Fondul Social European si antreprenoriat

Criterii de selectie:

  1. Femei de etnie roma active in elaborarea si implementarea de politici si proiecte pentru comunitatile rome din regiunile Bucuresti-Ilfov, Nord-Est, Sud-Est si Sud Muntenia
  2. Experienta de cel putin 3 in implementarea de proiecte avand ca beneficiari femei rome in domeniul ocuparii si educatiei.
  3. Participare anterioara la cursuri de formare in domeniul incluziunii sociale a comunitatilor de romi
  4. Cunostinte foarte bune de operare calculator (Office: Word Excel), Internet, E-mail.
  5. Cunoasterea comunitatilor de romi din regiunile mai sus mentionate

Criterii care sunt considerate un avantaj

  1. Experienta minima de 3 ani in comunitatile de romi in cel putin unele din urmatoarele domenii: calificare profesionala/formare/ antreprenoriat/educatie
  2. Experienta de cel putin 3 ani in colaborarea si stabilirea de parteneriate cu autoritatile locale din regiunile respective in domeniul calificarii profesionale a membrilor comunitatilor de romi, antreprenoriatului si educatiei.
  3. Cunosterea limbii engleze si romani nivel mediu

Important:
Participantele care vor trece de evaluarea finala din cadrul cursului de formare vor fi angajate ca experte regionale in cadrul Centrelor Regionale pentru Femeile Rome incepand cu luna decembrie 2010.

Selectia participantelor se face prin evaluarea dosarului de candidatura.
Transmiterea dosarului de candidatura pana cel tarziu in data de 19 august 2010, ora 24:00 pm, la urmatoarea adresă de e-mail: incluziunesociala@yahoo.com. In subiectul mesajului va rugam sa mentionati Aplicatie pentru cursuri de formare in cadrul proiectului ID 38494
Dosarul de candidatura trebuie sa contina:
1.    Formularul de înscriere
2.    CV actualizat in format EUROPASS!!! CV-urile transmise in alt format ori aplicatiile transmise fara formularul de inscriere vor fi respinse automat.


Informaţii suplimentare:

Pentru mai multe informatii va rog sa contactati pe d-ra Dana Dumitrescu, Asistent de Proeict, la numarul de telefon: 0311 054 259.

ANUNȚ DE CONCURS (ANTREPRENOR)

Proiect: Incluziunea Sociala a Femeilor Rome, ID 38494 finantat de catre Guvernul Romaniei si Fondul Social European, in cadrul POSDRU.
Asociatia Femeilor Rome din Romania, in calitate de beneficiar al proiectului mentionat, cauta experti dupa cum urmeaza:

Număr de funcţii disponibile in total: 3

  1. Expert in Antreprenoriat (1 post) (cod 08)

Responsabilitati: Elaborarea curriculei, agendei si materialelor de curs; Elaborarea manualului de curs in domeniul antreprenoriatului; Dezvoltarea de instrumente pentru evaluarea initiala si finala a nivelului de cunostinte si aptitudini ale beneficiarelor cursului; Implementarea cursului de formare si coordonarea formatorilor de suport care vor participa la implementare; Elaborarea rapoartelor necesare.

Cerinte Generale:

  1. Studii superioare.

Cerinte Specifice:

  1. Studii post universitare in Managementul Afacerilor
  2. Experienta profesionala de minimum 10 de ani in managementul afacerilor
  3. Experienta in implementarea de proiecte FSE privind comunitatile de romi
  4. Experienta profesionala de cel putin 3 ani in formarea femeilor in domeniul antreprenorial si in elaborarea de manuale de curs in domeniul antreprenoriatului
  5. Cunostinte temeinice privind comunitatile de romi
  6. Cunostinte foarte bune de operare calculator: Office (Word, Excel), Internet, E-mail.

Durata contract: incepere din luna august 2010.

  1. Formator de suport in implementarea cursului in domeniul antreprenorial (1 post) (cod 09)

Responsabilitati: Asistarea formatorului principal in vederea pregatirii si implementarii cursului de formare in domeniul antreprenoriatului.

Cerinte generale:

  1. Studii superioare.

Cerinte specifice

  1. Experienta si calificare profesionala ca formator in  domeniul antreprenoriatului
  2. Abilitati privind prezentarea si sustinerea materialelor de formare pentru ONG-uri
  3. Experienta in formarea femeilor ori grupurilor de romi
  4. Cunostinte foarte bune operare calculator: Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet, E-mail.

Durata contract: incepere din luna august 2010

  1. Formator de suport in elaborarea cererilor de finantare FSE (1 post) (cod 10)

Responsabilitati: Asistarea formatorului principal in vederea pregatirii si implementarii cursului de formare in domeniul elaborarii cererilor de finantare FSE.

Cerinte generale:

  1. Studii superioare.

Cerinte specifice:

  1. Experienta si calificare profesionala ca  formator in  elaborarea de proiecte cu finantare europeana (FSE/PHARE)
  2. Certificat ca Formator autorizat sau cu recunoastere europeana
  3. Abilitati privind prezentarea si sustinerea materialelor de formare pentru ONG-uri
  4. Cunostinte foarte bune operare calculator: Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet, E-mail.
  5. Experienta in scriere si implementarea de proiecte
  6. Experienta in formare femeilor ori grupurilor de romi

Durata contract: incepere din luna august 2010

Informatii suplimentare:
Va rugam sa trimiteti CV-urile dvs. până pe data de 10 august 2010, orele 12.00 pm, la urmatoarea adresă de e-mail: incluziunesociala@yahoo.com.
In subiectul mesajului va rugam sa mentionati codul pozitiei pentru care aplicati!
Persoanele ale caror CV-uri vor fi selectate, vor fi invitate prin e-mail in vederea sustinerii unui interviu in data de 16 august 2010.
CV-urile vor fi transmise in format EUROPASS!

 

Comments are closed.